Ammunta kiinnosti kulttuuriviikoilla

14.11.2006

Tarkkaa tähtäämistä
Ammunta on koko perheen laji

Suosio ylitti odotuksemme.

Virastotalon kellarissa ampumaradalla kävi kuhina lasten ja nuorten kulttuuriviikolla järjestetyssä ammunnan esittelytilaisuudessa lauantaina 11.11.2006. Lajista kiinnostuneita vieraili paikalla arviolta noin 50. Tarkkoja lukuja ei pystytty laskemaan -vaikka tarkkoja olemmekin-, sillä seuran edustajilla oli kädet täynnä työtä innokkaiden lasten opastamisessa.

Halukkaat saivat kokeilla myös yhtä erityistä harjoittelumuotoamme, Noptel-ammuntaa (tuttavallisemmin laser). Aseeksi tähän tarkoitukseen oli valjastettu Marjo Yli-Kiikan Ateenan olympialaisissa käyttämä ilmakivääri. Seuran ampujista Mikko Välimaa näytti mallia kuinka ammutaan pystyasennosta.

Tyytyväisinä panimme merkille, että Kyrönmaalta löytyy paljon uusia tarkkasilmäisiä ampujalupauksia. Kiitoksia kaikille tutustumispäivään osallistuneille. Tuloskuntoa voi tulla edelleen hiomaan ja harjoittamaan tiistaisin ja torstaisin klo 18 alkaen. Tervetuloa!