SM-kilpailujen tuloksia

7.3.2007

Seuramme ampujista ei kukaan saavuttanut SM-mitalia tällä kertaa Oulun Raksilassa käydyissä kilpailuissa.

Sijoitukset olivat seuraavat: Marjo Yli-Kiikka naisten ilmakiväärissä sijalla 4. tuloksella 393 + 100,1. Pekka Saari miesten ilmakiväärissä sijalla 13. tuloksella 581. Mikko Välimaa Y17-sarjassa sijalla 18. tuloksella 547. Jussi Palo Y15-sarjassa 10. tuloksella 364.

Täydelliset tulokset osumineen löytyvät sivulta www.omas.fi

Kukin meistä löytää suorituksestaan varmasti jotain hyvää ja jotain kehitettävää, joten luodaan katseet luottavaisesti seuraaviin kisoihin.

Oulun rata sai hieman kritiikkiä osakseen 'tule luo' -taululaitteiden osalta ja valkoisen taustavärin takia. Vaalean vihreä taustaväri on ilma-asekisoissa suositeltava väri. Ainakin se on tarkkaantähtäävälle silmälle rentouttavampi väri kuin puhdas valkoinen.

(Täytyy vielä mainita suurelle yleisölle, että Marjon ja Pekan keskinäisessä kilpailussa tuli ns. tasapeli. Marjo oli antanut viisi pistettä eteen Pekalle, jonka suorituksen 40 ensimmäistä laukausta olivat 388. Tilanne siis 393-388. Näin tiukkaa se voi joskus olla...)