Marjo Yli-Kiikka Thaimaassa

21.4.2007

Paikallisia nuoria treenaamassa lahes kolmen tunnin pitoharjoittelua
Radan vieressa on hulppea Rajamangala Stadion ja kuninkaan kuvia on joka nurkassa
Toisinaan taytyy myos rentoutua, Marjo ja Viivi

Korkeanpaikan leirityksen jalkeen seuraa kaksi maailmancupin kisaa

Marjo Yli-Kiikka leireilee talla hetkella Thaimaassa. Helletta piisaa, silla asteita on plussan puolella noin 35 paivin ja oin. Thaimaasta matka jatkuu maanantai-iltana 23.4. Australian Sydneyyn, jossa alkaa kauden toinen maailmancupin kilpailu. Virallisesta maailmancupin ohjelmasta poiketen, naiset ampuvat siella myoskin makuukisan.

Thaimaan radoista ilmakivaariradalla on kohtuullinen ilmastointi. Siella Marjo ampui vuonna 2004 kaydyissa kisoissa tuloksen 397 ja selviytyi ensimmaista kertaa urallaan finaaliin maailmancupissa. Lopputulos oli 397+103.1 ja sijoitus viides.  Toivottavasti jatkoa seuraa. Pienoiskivaarirata on melko suojainen, siella ei myoskaan ole ilmastointia, joten luvassa on runsaasti hikipisaroiden valumista.

Bangkokin kisa ammutaan siis Sydneyn kisan jalkeen talla Kauko-Idan tourneella.