KILPI-KISA KUTSU, Kauhajoki

30.4.2008

Etelä-Pohjanmaan kunnat / ampumaseurat

KUTSU PERINTEIKKÄÄSEEN KILPIAMMUNTAAN

Kauhajoen Kaupungin liikuntapalvelut ja Kauhajoen Ampujat Ry kutsuu kuntanne edustajat kilpailemaan Kauhajoelle, Sotkan ampumaradalle perinteikkääseen

Pohjanmaan KILPIAMMUNTAAN 10.6.2008 klo 15.00 alkaen.

Viime vuoden voittajina saimme kunnian järjestää tämän perinteikkään jo yli satavuotisen kilpailun. Kilpailussa ammutaan pienoiskiväärillä makuuasennosta 40 laukausta. Kilpailujoukkueessa voi olla 3-5 jäsentä, joista kolmen parhaan ampujan tulos lasketaan joukkuetuloksiin. Kunnalla on oikeus nimetä haluamansa määrä joukkueita kilpailuun. Kilpailu järjestetään ns. NONSTOP – ammuntana. Joukkueiden ensimmäisten ampujien tulee aloittaa viimeistään klo 16.00, ampuma-aikaa on 1h/ampuja. Jokaiselle joukkueelle annetaan yksi paikka, josta kaikki joukkueen ampujat ampuvat.

Ilmoittautumiset: Kunta/Kaupunki tai ampumaseurat ilmoittavat joukkueensa viimeistään 8.6.2008 sähköpostitse osoitteeseen ampujat@kauhajoki.fi

Ampujia ei tarvitse välttämättä nimetä, eikä ampumajärjestystä ilmoittaa. Joukkueet nimetään ampumapaikalla ennen kuin ensimmäinen kilpailija aloittaa ammuntansa.

Tiedustelut:Pentti Nurmenrinta 0400-561671

Osallistumismaksut: Maksut maksetaan viimeistään 8.6.2008 tilille 447330-218630 ja saajaksi merkitään Kauhajoen Ampujat Ry. Osallistumismaksu on 30 € / joukkue.

Tervetuloa Kauhajoelle Kilpiammuntaan!

KAUHAJOEN KAUPUNKI                  KAUHAJOEN AMPUJAT RY