HANKI IMAKSEN T-PAITA!

2.7.2008

Päivitys 7.7.: Paidat ovat tilauksessa. Lisätilaus syksyllä.

Olemme painattamassa seuralaisillemme uusia t-paitoja. Myöhemmin luvassa on myös seuran uusi takki ja liivi, mutta niiden tekeminen on vielä hieman vaiheessa. Painatettavat t-paidat ovat puuvillaisia (hieman elastaania sisältäviä) laadukkaita 'Fruit of the loom':n paitoja. Värivaihtoehtoina ovat valkoinen ja syvänsininen.

Miesten mallit: SLIM FIT T koot S-XXL, SUPER PREMIUM T  koot S-XXXL, T-SHIRT BASEBALL MANICA CORTA (2-värinen) koot S-XXL. Näistä paidoista Slim fit on hieman tiukempi, muotoillumpi miesten malli ja Baseball manica corta on kaksivärinen (hihat tummansiniset, muuten valkoinen).

Naisten mallit: V-AUKKOINEN T-PAITA koot XS-XXL ja mahdollisesti KAULUKSELLINEN T-PAITA koot XS-XL. Naisten mallin t-paidat ovat muotoonommeltuja malliltaan, tyypillinen lady-mallin paita.

Paidoille tulisi hintaa mahdollisesti kymmenen - viidentoista euron (10-15 €) hujakoilla, hinta varmistuu, kun saamme määrien mukaisen tarjouksen.

Ilmoitelkaa minkälaisista paidoista olisitte kiinnostuneita, useampiakin saa ottaa, vaikka erivärisiä. On sitten vaihtopaitoja reissuun varattuna. Yritämme saada ainakin SM-joukkueen varustettua uusilla t-paidoilla heinäkuun lopussa. Seuran uudet takit/liivit ovat toivottavasti valmiina Kyröön Maljassa elokuun lopussa.

Yhteydenotot meilitse, puhelimitse tai tekstiviestillä: marjo.yli-kiikka(a)helsinki.fi 050-5222174