KYRÖÖN MALJA 2008 KUTSU

24.7.2008

30-31.8.2008

KYRÖÖN MALJA 30.-31.8.2008

Isonkyrön Metsästys- ja Ampumaseura järjestää kansallisen Kyröön malja -kilpailun Isossakyrössä Lapinmäen ampumaradalla.

Ohjelma:                      La 30.8.

Pienoiskivääri makuu- ja asentokilpailu (Y/N16 – Y/N)

Su 31.8.

Pienoiskivääri (tuki- ja ikämiessarjat)

Sarjat:                        Kaikki SAL:n sarjat (myös tuki- ja ‘ikämies’sarjat)

Osanottomaksut:       Makuu + 3x40ls        42€

Makuu + 3x20ls        34€

60ls           17€

40ls           12€
                                   Tukisarajat  7€

Maksetaan kilpailupaikalla.

Ilmoittautumiset:        Sakari Välimaalle 22.8.2008 mennessä ,  mieluiten sähköpostilla sakari.valimaa@netikka.fi  tai , puh 050 3341197.

Eräluettelot:                 Eräluettelot lähetetään kaikille sähköpostiosoitteensa ilmoittaneille. Eräluettelot myös netissä imas.sporttisaitti.com.

Huomioitavaa:              Lauantain kilpailut viedään läpi siten, että ensin ammutaan makuukilpailu ja sen päälle pysty ja polvi. Makuun 20/40ls otetaan makuukilpailun ensimmäisistä sarjoista. Seuralla on oikeus muuttaa kilpailuaikataulua, jos suuren ilmoittautujien määrän vuoksi päivä venyy hyvin pitkäksi.

Tervetulua Isoohinkyrööhin katsastamahan päivän kunto

varsinaasen kilipaalukauren jäläkehe!!