KILPIAMMUNTAKUTSU

17.5.2010

ti 8.6.2010

KAUHAVAN KAUPUNKI                   Kutsu                                                                     Kauhava 1.5.2010                                 Kilpiammuntaan

ETELÄPOHJANMAAN KUNNAT /

Ampumaseurat

KUTSU PERINTEIKKÄÄSEEN KILPIAMMUNTAAN

Kauhavan Kaupungilla ja Kauhavan Ampujat ry:llä on kunnia kutsua Kuntanne edustajat kilpailemaan Seinäjoelle Impivaaran ampumaradalle perinteikkääseen Pohjanmaan KILPIAMMUNTAAN 8.6.2010 klo 16:00 alkaen.

Viime vuoden voittajina olemme saaneet kunnian järjestää tämän perinteisen, jo yli satavuotiaan kilpailun. Kauhavan ampumarata on nonstop ammuntaan sopimaton, joten kilpailu järjestetään Seinäjoella.

Kilpailu ammutaan pienoiskiväärin makuuasennosta 40 ls. Kilpailujoukkueessa voi olla 3-5 jäsentä, joista kolmen parhaan tulos lasketaan joukkuetuloksiin. Kunnalla on oikeus nimetä useitakin joukkueita kilpailuun. Kilpailu tapahtuu ns. NONSTOP -ammuntana. Joukkueiden ensimmäiset ampujat aloittavat klo 16:00. Jokaiselle joukkueelle annetaan yksi /kaksi paikkaa.

Ilmoittautuminen:

Kunta/Kaupunki tai ampumaseurat ilmoittavat joukkueensa 1.6. mennessä sähköpostilla pyry69@hotmail.com. Ilmoittautuessa täytyy kertoa montako ampujaa joukkueeseen osallistuu. Ampujia ei tarvitse välttämättä nimetä, eikä ampumajärjestystä ilmoittaa. Joukkueet nimetään ampumapaikalla ennen kuin ensimmäinen kilpailija aloittaa ammuntansa.

Kilpailussa noudatetaan vanhaa kuntajakoa. Ampujan on oltava kirjoilla siinä kunnassa, jonka joukkuetta edustaa.

Tiedustelut:   Markku Passi, puh. 050 325 3914

Osanottomaksut:

Osanottomaksut maksetaan 1.6.2010 mennessä tilille

Kauhavan Osuuspankki, 474410-224601

Osanottomaksu on 30 euroa / joukkue

Tervetuloa Seinäjoelle Impivaaran radalle Kilpiammuntaan !

Terveisin

KAUHAVAN KAUPUNKI                                                              KAUHAVAN AMPUJAT RY

Anne Koivisto                                                                                     Markku Passi

Kaupungin vapaa-aikapäällikkö                                                           KA puheenjohtaja