KYRÖÖN MALJA 2010 KUTSU

21.7.2010

Kilpaillaan lauantaina 4.9.2010

KYRÖÖN MALJA 4.9.2010

Isonkyrön Metsästys- ja Ampumaseura järjestää kansallisen Kyröön malja -kilpailun Isossakyrössä Lapinmäen ampumaradalla (Lapinluhdantie).

Ohjelma:                     Pienoiskiväärilajit makuu ja asennot lauantaina 4.9.

Yritämme saada kaikki lajit mahtumaan yhdelle päivälle.                                                  Varalla on sunnuntai 5.9.

Sarjat:                        Kaikki SAL:n sarjat (myös tuki- ja ‘ikämies’sarjat)

Osanottomaksut:        3x40ls                        20€           Maksetaan

3x20ls ja 60ls             15€           kilpailupaikalla

3x10ls                        12€           käteisellä

40ls                            12€

tukisarjat                    8€

Ilmoittautumiset:        Kirjallisena, puhelimitse tai sähköpostilla 27.8.2010

mennessä:

Marjo Yli-Kiikka, Voikukkapolku 4 B 3, 60510 Hyllykallio, 050-5222174,

marjo.yli-kiikka(a)netikka.fi

HUOM! Marjo on Saksassa 29.7-9.8. Tällä välillä vain kirjallisena tai sähköpostina.

Eräluettelot:               Lähetetään seuroittain (1kpl/seura) annettuun osoitteeseen.                             Eräluettelo päivittyy nettisivuille imas.sporttisaitti.com                                                    viimeistään 29.8.

Tervetulua Isoohinkyrööhin katsastamahan päivän kunto

varsinaasen kilipaalukauren jäläkehe!!

Isonkyrön Metsästys- ja Ampumaseura ry.

P.S. Yhdistä kisaviikonloppuun Matin 300m makuukisa Kauhavalla 5.9.!

(web.kauhava.fi/ampujat)