Tiedote ampujille, huoltajille ja vanhemmille

16.1.2011

HYVÄT SEURAMME AMPUJAT, HUOLTAJAT JA VANHEMMAT

Seuramme viettää tänä vuonna kunniakasta 90-vuotisjuhlavuotta, joka huipentuu 27.11.2011 pidettävään vuosipäiväjuhlaan. Johtokunta toivoo, että seuramme näkyisi ja kuuluisi juhlavuotenamme erityisen hyvin.

Näkyvyyteemme vaikuttaa ensisijaisesti seuramme ampujien menestyminen alueellamme eri seurojen järjestämissä kilpailuissa, aluemestaruuskilpailuissa, Kultahippufinaaleissa ja SM-kilpailuissa. Toivommekin, että ampujamme osallistuisivat suurella joukolla alueemme mestaruuskilpailuihin sekä kultahippusarjojen karsintoihin, jotka ovat edellytyksenä pääsyyn Kultahippufinaaliin Turkuun 1-3.4.2011.

Yhdeksi seuramme voimannäytöksi on valittu Kultahippuammuntojen finaali, jonne on asetettu tavoitteeksi saada 5-6 kolmihenkistä joukkuetta puolustamaan viimevuotista mestaruuttamme. Seura haluaa palkita kaikkia ampujien vanhempia järjestämällä yhteisen matkan, jonka matka- ja majoituskulut seura kustantaa.

Saadaksemme finaaliin kovatasoiset joukkueet järjestetään kotiradallamme harjoituksia seuraavasti:

1)      Normaalit harjoitukset tiistaisin, torstaisin ja perjantaisin

2)      joukkueharjoitukset 27.1, 10.2, ja 24.2, joka on samalla Matin Malja-kilpailu.

3)      Karsinnat joukkuekilpailuun Turkuun pidetään 3.3, 10.3 ja 17.3. Karsintojen perusteella päätetään kuka missäkin joukkueessa ampuu

4)      Henkilökohtaisiin sarjoihin Turun Kultahippufinaaliin haluavien on osallistuttava Kultahipun aluekarsintaan 12–13.2 Isokyrö ja/tai 26–27.2 Kauhava, joka on samalla aluemestaruuskilpailu.

Ahkera ja tunnollinen osallistuminen seuran harjoitustilaisuuksiin luo pohjan hyville kilpailutuloksille.

Innokasta harjoitteluvuotta jokaiselle ampujallemme ja heidän tukihenkilöilleen!

Terveisin

Johtokunta