Kyröön Malja ja Pohjanmaan 300m makuu -kilpailukutsut

9.6.2012

Kyröön Malja 11.8.2012 Pohjanmaan 300m makuu 12.8.2012

KYRÖÖN MALJA 11.8.2012

Isonkyrön Metsästys- ja Ampumaseura järjestää kansallisen Kyröön malja -kilpailun Isossakyrössä Lapinmäen ampumaradalla (Lapinluhdantie).

Ohjelma:                     Pienoiskiväärilajit makuu ja asennot lauantaina 11.8.

Kilpailu ammutaan NON STOP –tyyppisesti, jolloin voit aloittaa kilpailusi milloin tahansa klo 10-17 välillä. Eräluetteloita ei ole.

Sarjat:                        Kaikki SAL:n sarjat (myös tuki- ja ‘ikämies’sarjat).

Osanottomaksut:        3x40ls                        20€           Maksetaan

3x20ls ja 60ls             15€           kilpailupaikalla

3x10ls                        12€           käteisellä

40ls                            12€

tukisarjat                    8€

Ilmoittautumiset:        Paikan päällä, mutta etukäteisilmoittautuminen on suotavaa taulujen valmistelun kannalta sähköpostiosoitteeseen:

kyroonmalja@luukku.com

Tervetulua Isoohinkyrööhin katsastamahan päivän kunto !

Isonkyrön Metsästys- ja Ampumaseura ry.

P.S. Yhdistä kisaviikonloppuun Matin 300m makuukisa Kauhavalla 12.8.!

Palkintona ruohonleikkuri, Lapuan lahjakortteja yms.

KILPAILUKUTSU

Isonkyrön Metsästys- ja Ampumaseura ry ja Etelä-Pohjanmaan Maanpuolustuskoulutusyhdistys

järjestävät 12.8.2012 Pohjanmaan 300 makuu-kilpailun.

Kilpailu ammutaan 300m vapaakiväärillä sekä henkilökohtaisenä että joukkuekilpailuna Hopiavuoren ampumaradalla Kauhavalla (Radan osoite: Mikkiläntie)

Sarjat: Kaikki ampuvat samassa sarjassa (yksi sarja) 40 ls makuulta

Osanottomaksu: 20 €

Erät: 1. erä klo 09.30, 2.erä klo 11.30, jne              (ampumapaikkoja 18)

Ampuma-aika: 1h 15 min

Ampujalla oltava voimassa oleva SAL: kilpailulisenssi

Ilmoittautumiset ennakkoon 2.8.2012 mennessä: jussi.ahomaki@netikka.fi

Erätoivomukset otetaan huomioon ja täytetään sitä mukaa, kun ilmoituksia tulee.

Eräluettelot julkaistaan noin viikkoa ennen osoitteessa imas.sporttisaitti.com

Lentosotakoulullaon ilmainen majoitus noin 20 henkilölle (liinavaatteet mukaan).

TIEDUSTELUT JA MAJOITUSVARAUKSET: Matti Leskelä 0500-164044

PALKINNOT: Päivän parhaan tuloksen ampuneelle Pienkonemyynti M. Leskelän lahjoittama Jonsered -ruohonleikkuri (arvon.300e), Nammo Lapuan lahjoittamia lahjakortteja, sekä muita hyviä palkintoja. Joukkuekisan kolme parasta joukkuetta palkitaan pokaaleilla.

Kilpailuissa poiketaan SAL:n säännöistä. Kolme ampujaa muodostaa joukkueen, joka ei tarvitse olla seurajoukkue. Joukkueen voi koota etukäteen tai vasta kilpailupaikalla olevista ampujista. Joukkue on nimettävä ennen ensimmäisen erän alkua.

Kilpailun korkeinta päätäntävaltaa käyttää ampujien ja toimitsijoiden keskuudesta valittu jury.

Kisapaikalla kahvio.

Tervetuloa Kauhavalle ja 11.8 Kyröön malja 2012 -kisoihin, ja käytä hyväksi Lentosotakoulun majoitusta la-su väliseksi yöksi !