Osallistu ESC Air Cup -kisaan tulevalla kaudella 2021-2022!

7.9.2021

ESC Air Cup on kansainvälinen kilpailu, johon osallistutaan ilmoittamalla kuukausittain kilpailutulos ajalla marraskuu 2021 - maaliskuu 2022. Tulokset ilmoitetaan eteenpäin kootusti kuukauden lopussa seuran yhdyshenkilön toimesta (Marjo Yli-Kiikka).

Lajit: ilmakivääri ja ilmapistooli 60 ls (desimaalitulokset)

Sarjat: miehet ja naiset

Osallistumisoikeus on ampujilla, jotka eivät ole osallistuneet viimeisten 5 vuoden aikana kansainvälisiin arvokisoihin, kuten MM-kisat, EM-kisat tai maailman cupit.

Kilpailutuloksen voi ampua esim. jossain alueen kilpailussa, jossa on elekroniset taulut. Kilpailuissa pitää lisäksi olla paikalla tuomari, sarjassa pitää olla osallistujia vähintään kolmesta eri seurasta ja tulosten pitää olla löydettävissä nettisivuilta mahdollista tarkistusta varten.

Lisätietoja kilpailusta (englanniksi):

Jos haluat lisätietoja tai osallistua kisaan, ilmoita nimesi, syntymäaikasi ja lajisi kilpailun yhteyshenkilölle marjo.ylikiikka@gmail.com tai 050-5222174

Ilmoittautumiset tulee tehdä 14.10.2021 mennessä Marjolle!