Jäsenmaksut

Haluatko liittyä seuran jäseneksi?

Tervetuloa seuramme jäseneksi oletpa sitten nuori tai vanhempi.

Jäsenmaksut jaotellaan siis iän perusteella. Kalenterivuonna 20 vuotta täyttävät ja sitä nuoremmat ovat jäsenkategoriassamme 'nuoria' ja 'aikuiset' ovat kunakin kalenterivuonna 21 vuotta täyttävät ja sitä vanhemmat. Alla näkyy vuosittain vahvistettavat jäsenmaksut sekä seuran tilinumero, johon maksun voi suorittaa. Muista laittaa viestikenttään tiedoksi, kenen jäsenmaksun maksusuoritus sisältää.

Jäsenmaksu on kalenterivuosittainen.

SEURAN JÄSENMAKSUT VUONNA 2024 (sisältää kausimaksut)

Aikuiset 60€          Nuoret 35€          Kannatusjäsenmaksu 35€

IMAS RY:n tilinumerot:

Ylihärmän SP       FI93 4928 2020 0031 22

Kyrönmaan OP    FI51 4727 1020 0137 61

UUDET JÄSENET:  Jos et ole vielä ilmoittanut nimeäsi, osoitettasi ja syntymäaikaasi rahastonhoitajallemme Juha Korvelle meiliosoitteeseen juha.korpi@gmail.com  tee se välittömästi.

Ajantasaiset jäsentiedot toimitetaan näin Ampumaurheiluliittoon, jäsenrekisterimme pysyy ajan tasalla ja jäsenet saavat Urheiluampuja-lehden kotiinsa kannettuna.

Seuran muitakin asioita voi tiedustella sähköpostiosoitteesta imas.tiedotus@gmail.com